Támogatott tartalom

Így lehet hatékony a súlyvesztés

fogyás

Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy amennyiben fogyni akarunk, akkor milyen szempontokat kell figyelembe venni az étkezések során, hogy a súlyvesztés hatékony legyen. Abban mindenki egyetért, hogy drasztikus életmódváltásra nincsen szükség, legalábbis nem azonnal, hiszen az biztosan nem visz eredményre.

Igyekezzünk meg fokozatosan változtatni, így a szervezetünknek lehetősége van felkészülni és hozzászokni az új helyzethez. Ebben a cikkben arról írunk részletesebben, hogyan lehet hatékony a fogyás.

A fogyás legfontosabb alapelvei

Amikor fogyókúrába kezdünk, akkor mindenképpen az egyik legfontosabb dolog, hogy figyeljünk oda a vércukorszintünkre. Hatalmas gond lehet abból, ha valaki folyamatosan cukros italokat iszik, ennek hatására ugyanis folyamatosan ugrálnak az értékek, állandó éhségérzetet okozva.

A VERTIM kapszulája azonban segíthet abban, hogy végre ne Magyarországon legyen az egyik legmagasabb az elhízottak aránya. A testsúlycsökkentő mátrix mediterrán, valamint trópusi gyógynövényeket tartalmaz, amelyek hozzájárulnak a bélürülés szabályozásához, valamint segítenek normál értéken tartani a vércukorszintet.

Persze mindez mit sem jelent, ha mást nem teszünk az egészségünk érdekében. A táplálkozás mindig is problémaforrás volt, hiszen van, ahova túl sok étel jut, és vannak olyan régiók, ahova viszont alig. Akadnak azonban olyan országok, ahol a mennyiséggel nincsen gond, csak a minőséggel.

Itt mindenképpen azt kellene előtérbe helyezni, hogy a lehető legtisztább forrásból szerezzük be az élelmiszereket. Igyekezzünk sok zöldséget, gyümölcsöt enni, elegendő tiszta vizet fogyasztani annak érdekében, hogy a mérleg nyelve lefelé mozduljon.

Napi háromszori étkezés

A fogyókúra alatt mindenképpen be kell tartani a napi háromszori étkezést. A legkedveltebb a reggeli, hiszen ilyenkor bátran fogyaszthatunk olyan ételeket, amelyek annyira nem ajánlottak. Egy szelet pirítós, amely sokmagvas vagy rozslisztből készült, esetleg egy kis sajtkrém, pár szelet sonkával vagy egy tojással tökéletes és energiát adó reggeli lesz.

Ebédre jöhetnek a húsok és a zöldségek, azonban nem árt tartani a mértéket. Szóba jöhet egy roston csirkés salát és egy kis öntet, szénhidrátnak pedig rizs, bulgur, kuszkusz, esetleg édesburgonya. Ne hagyjuk el, mert a nagy folyamán még kelleni fog az energia!

Vacsoránál viszont kerüljük a szénhidrátot, helyette jöhet rántotta zöldségekkel, esetleg egy tonhalsaláta, padlizsánkrém, paprikakrém, bármi, ami még segít ébren maradni, de nem terheli meg a gyomrot.

Fogyasszunk megfelelő mennyiségű vizet!

A folyadékbevitel szintén a fogyás támogatója, de csak akkor, ha bőven juttatunk be a szervezetünkbe. Fontos, hogy nem a cukros üdítőkre és a kávéra gondolunk, hanem a tiszta vízre, esetleg igény szerint a gyógynövényteákra ízesítés nélkül. Fogyókúra idején nem árt 15 kilónként egy liter vizet fogyasztani, ez segíti a méregtelenítést, beindítja a bélműködést és energetizál.

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)

Még több cikk a rovatból: