Egy vállalkozás életében elengedhetetlen az olyan szoftver alkalmazása, amellyel átláthatóan, hatékonyan menedzselhetők az ügyfélkapcsolatok, azaz minden fontos adatot megtalálhatunk egyetlen helyen, valamint az összes folyamatot nyomon követhetjük. Ugyanakkor a kollégák is hozzáférést kaphatnak az őket érintő feladatokhoz.
Ezen szoftverek közül is kiemelkedő a Pipedrive CRM, amely híres széles körű integrációs lehetőségéről, így tulajdonképpen bármilyen kis-, közép- és nagyvállalati környezetben megállja a helyét.
Milyen előnyöket kínál?
Mivel több mint százezer cég használja szerte a világban, érdemes ebben a cikkben megvitatnunk, hogy miért is ennyire népszerű, mit kínál számunkra.
Ami igazán mellette szól, hogy kiterjedt integrációs lehetőséggel rendelkezik, illetve saját applikációs piactere is külön előny. Ráadásul azontúl, hogy képes felvenni a versenyt a Salesforce és a Hubspot rendszerrel, még költséghatékonyabb is.
Lényegtelen, hogy Microsoft vagy G-Suite alapú környezetről van szó, a Pipedrive kiváló választást jelent bármelyik esetében. Mivel kompatibilis a marketing automatizációs rendszerekkel, így lényegében bármilyen üzleti megoldás esetén megfelelő választás lehet.
Gyakran gondot jelent egy saját, egyedi fejlesztésű CRM rendszer kiépítése, ugyanakkor ennél sem garantált, hogy minden integráció megoldható. Sokszor viszont még a népszerű hazai CRM-ek sem képesek megugrani az elvárt szintet, ezen esetekben is megfontolandó a Pipedrive.
Átláthatóság, tervezhetőség, hatékonyság
Akár az ügyfélkapcsolatok menedzselése épp a feladatunk, akár a leadgenerálás van fókuszban, az összes fontos területet lehetetlen átláni egy kiváló CRM rendszer nélkül. Ugyanakkor az időnk is véges, így elengedhetetlen, hogy az ismétlődő feladatokat automatizáljuk.
A Pipedrive segítségünkre lehet a sales folyamatok kezelésében, nyomon követhetjük azt is, hogy az érdeklődők hol tartanak az értékesítési ciklusban, visszakereshetők a korábbi megkeresések, tulajdonképpen mindent megtalálunk. Gondolhatunk úgy a szoftverre, mint egy dinamikus corner contact centerre.
Mindez azért fontos, mert így hatékonyabbak, gyorsabbak lehetünk, ami pedig hatással lesz a teljesítményre, hosszabb távon ugyanakkor megalapozza a cégünk sikerét.
Javíthatunk az ügyfélélményen is
A sokoldalú rendszernek hála nemcsak mi magunk lehetünk eredményesebbek, de minőségibb ügyfélélményt is kínálhatunk, ezáltal pedig javul az ügyfeleink elköteleződése.
A profi szoftvernek köszönhetően akár 275%-os megtérüléssel számolhatunk, azaz ilyen mértékben növelhetik az értékesítők a hatékonyságot. Ezért nem mindegy, hogy rendelkezünk-e olyan technológiával, amely biztosítja az ügyféladatokhoz való teljes körű hozzáférést.
S ekkor még nem beszéltünk arról, hogy nemcsak a saleses kollégák számára ér aranyat, hanem a marketingben is kiaknázhatók az általa nyújtott előnyök. Elérhetünk akár 300%-kal magasabb konverziós arányt, ami szintén nem utolsó szempont.
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)